PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 08:46:02
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbigniew" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmgcl9$rti$1@inews.gazeta.pl...

    > sie,

    > a kto ci powiedzial ze nie mam pracy ani kobiety?
    > moze i internet nie daje anonimowosci,ale na pewno nie mowi prawdy,dlatego
    > nikomu tutaj nie wierze, czytam tylko z nudów i wyciagam wnioski,albo
    > pozostawiam bez komentarza
    >
    > a i jeszcze jedno co widze udaje mi sie bez zadnych przeszkód
    PROWOKUJE LUDZI DO DYSKUSJI
    i musze powiedziec ze czasami naprawde smutno mi sie robi,chociaz jestem
    pozytywnie nastawiony do zycia,bo ja osobiscie takiemu wirtualnemu
    villgutowi naprawde starałbym sie pomóc,a nie go jeszcze bardziej gnebic
    ale jakie panstwo taki naród i to jak widac nie zmienia sie od pierwszych
    piastów,dlatego siedze sobie bezpiecznie za granica i patrzac w sieci na ta
    szara polske,to nie wiem czy plakac czy sie smiac