PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    From: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Date: Mon, 16 Aug 2004 11:46:42 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 15:24:35 +0200, chinol naskrobałeś/łaś:

    >Mozesz napisac dlaczego ???
    A co Cię to obchodzi?

    >Mylisz sie. To nie sa wycieczki tylko 'opadajace rece' wielu twoich
    >oponentow. Argumentujesz mowiac oględnie "księżycowo", wypowiadasz sie o
    >ogloszeniach o pracy z pozycji czlowieka, ktory tą pracę ma. Potępiasz w
    >czambuł wszystkich nie umiejących ustawic mime w outlooku. Jest to dla
    >ciebie wyznacznik ich wartosci.
    Tak, właśnie.
    Osoba z wtornym analfabetyzmem lub też inaczej zwaną nieumiejętnością czytania
    ze zrozumieniem zasad, już nie koniecznie grup czy faq, ale instrukcji obsługi
    czegokolwiek, nie jest postrzegana przeze mnie pozytywnie.
    Jak już pisalam wcześniej: nie miałam pracy od zawsze, wierz mi.
    I ja również szukałm pracy, w tym też przez Internet. I nie zniżę się do
    poziomu chodnikowego, żeby pracować dla kogoś kto nie szanuje zasad faq grupy,
    bo może się to przełożyć na nieszanowanie zasad chociażby Kodeksu Pracy. A że
    mało który pracodawca go szanuje wynika nawet z tej grupy, gzie przychodzą
    ludzi i skarżą się na nieuczciowych pracodawców, ale nie są w stanie nic
    zrobić, bo muszą mieć pracę. takim ludziom współczuję.
    Ale uważam że człowiek powinien znać swoją wartość i nie dać się poniżyć komuś
    innemu. Gdzie szacunek do samego siebie?

    >Wnioskuje, że jestes dobra w tym co robisz. Nie bawisz sie czasami w
    >webmastering ? Jesli tak, do daj www do portfolio, zobaczymy co z ciebie za
    >gagatek.
    Widzisz, rozczaruje Cię. Jak ktoś czegoś nie umie, to niech się za to nie
    bierzez "profesjonalnie". Nie pociąga mnie robienie stron, w żadnej z
    technologii, tym bardziej nie zamierzam tego robić. A Ci wszyscy domorośli
    webmasterzy, którzy robią strony po Jedyną_Słuszną_Przeglądarkę_Bo_Innych_
    I_Tak_Nikt_Nie Używa, w dodatku nie mają deklaracji content type i kodowania
    w nagłówkach są po prostu żałośni.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a