PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Date: Fri, 13 Aug 2004 21:52:24 +0000 (UTC)

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Wybacz, ale zaczynam miec pewne watpliwosci co do stanu komunikatywnosci
    > Twojej osoby.

    Przypomnijmy. Napisałeś:
    "W netykiecie tez nie ma nic na temat kodowania."
    Udowodniłem Ci, że nie masz racji. Skoro się upierasz to znaczy, że
    świadomie kłamiesz. Nie wiem jaki masz w tym interes.

    > Udowodnilem, ze osoba soba korzystajaca z GW przy przy podlaczaniu sie do
    > serwra news gazety nie ma wystarczajacej informacji w miejscach do ktorych
    > zaglada szukajac informacji o podlaczeniu do tego serwera - i tyle.

    Och. Czyli odnośnik do netykiety to za mało? Ciekawe co mają w takim razie
    powiedzieć użytkownicy serwerów providerów.

    > jakiejkolwiek swojej wypowiedzi w ktorej uzyles OKRESLENIA mininetykieta]

    Nie wiem właściwie, czy to jest śmieszne, czy żałosne. Chyba to drugie. Otóż
    drogi anonimie cytowana przeze mnie 'mininetykieta' jest tak pi razy oko
    kilka razy dłuższa od zacytowanej przez Ciebie 'netykiety'.
    Notabene jest najczęściej podawaną wersją netykiety, umieszczaną także na
    grupach dyskusyjnych.

    > to nie ma co zagladac do jakiejs mininetykiety (skrocona wersja dla
    > przyglupich czy co?) tylko tam zajrzy.

    I pewnie 'przeczytaj również' nie zauważyłeś?

    > Do cholery jasnej czlowieku, juz mnie denerwujesz swoja, co tu ukrywac
    > **********.

    O. Nerwy puszczają?

    > Pisze ci, ze ewentualne uzupelnienie dla osob poczatkujacych przydaloby
    > sie i na GW (z ktora jestes zwiazany z racji pracy) i na Onecie w miejscu

    Na stronach http://usenet.gazeta.pl znajduje się odnośnik do odpowiedniej
    informacji.

    > gdzie jest info o podlaczaniu sie do serwera, a ty mi wciskasz klamstwo

    Ponieważ kłamiesz pisząc, że na stronach interfejsu o adresie jak wyżej, nie
    ma odnośnika do dokumentu zawierającego informację o kodowaniu.
    Przez to świadomie wprowadzasz ludzi w błąd.

    > Pisze ci, ze zwykly urzytkownik korzysta z podanego opisu podlaczenia do

    Użytkownik.

    > serwerow i nawet do netykiety rzadko zajrzy , a ty mi sie rozwodzisz, ze

    Patrz wyżej o serwerach providerów.

    > drobnym drukiem u dolu strony jest mininetykieta. I co z tego?! W google

    Drobnym drukiem? Dobre.

    > jest jeszcze wiecej, ale pisze wyraznie (przynajmniej wyraznie dla osob
    > majacych *********), ze chodzi o podanie informacji dla poczatkujacych,

    Mógłbyś rozwinąć gwiazdki? Jestem ciekaw.

    > ktorzy chca tylko przeczytac i zastosowac recepte na podlaczenie do news.
    > Jak sie TAM oprocz nazwy serwera wpisze kodowanie, to tez ustawia.

    A jak chcą korzystać z grup zagranicznych, z zestawu znaków, który będzie im
    psuło kodowanie? Może jeszcze administrator serwera powinien ręcznie
    konfigurować newsy każdemu użytkownikowi?

    > Jedz lepiej na ten urlop.

    Na szczęście nie Ty będziesz decydował co mam robić z własnym czasem.

    BTW: Zniżasz się drastycznie do poziomu swojego kolegi chinola.

    --
    Przemysław Maciuszko