PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-13 14:01:58
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda, że zupełnie pominąłeś informację o linku do netykiety na głównej
    > stronie tej bramki.

    > Szkoda także, że w netykiecie do której jest odnośnik na głównej stronie
    > usenet.gazeta.pl, jak byk znajduje się informacja o obowiązującym
    kodowaniu.
    > Czy chciałbyś jeszcze podyskutować na temat Twoich przeoczeń?

    Nigdy sie tego nie wyzbędziesz ??? Czlowieku, ty sie zastanow nad soba i nad
    wlasną retoryką. Ty masz jakiś kumpli z którymi chodzisz na wódkę ? Jesli
    rozmawiasz z nimi w ten sam sposób to pewnie tylko dlatego cie zabierają ze
    sobą, ze zawsze stawiasz.
    Gosc merytorycznie gada o probleme a ty tu swoje standardowe odzywki.
    Kilka postów wcześniej zadałem ci proste acz konkretne pytania. A ty co ? A
    ty nic.
    Czy potrafisz tylko krytykowac i szydzic ???

    Idź że wreszcie do diabła bo mi sie kiełbasa psuje w lodówce, jak czytam to
    co piszesz.

    Tomek

    Pliiiiiiiiiis nie odpowiadaj na tego posta, bo mi sie wszystko zepsuje i
    umre z glodu .

    Ps. Do innych czytelników: Sory, ale ten czlowiek jest niereformowalny. I on
    jest moderatorem p.p.o. !!! ZGROZA !!!!!!!!!!