PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-13 13:15:25
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 15:05:54 +0200, yamma naskrobałeś/łaś:

    >A smileya nie zauważyłaś? A poza tym to nie jest brak argumentów. Ja po prostu
    >próbuje delikatnie ci uzmysłowić, że próbujesz pouczać ludzi bezrobotnych co
    >jest dla nich najlepsze.
    Bardzo przepraszam, a myślisz że ja to nigdy bez pracy nie byłam?
    Że zaraz jak tylko ze szkoły wyfrunęłam, to od razu trafiłam pod opiekuńcze
    skrzydła miłego pracodawcy, co nie dość że był niesamowicie przystojny, miły i
    grzeczny, to do tego nie molestował mnie seksualnie?
    To co mówię, o czym mówię, pochodzi głównie z doświadczenia. Z tego co sama
    miałam możliwość na własnej skórze odczuć - o to ne tylko pozytywnie.
    Wiem, że na poczaątku chce się pracować gdziekolwiek, ale to jest bardzo złe
    podejście, o tym też się przekonałam, bo po jednym, dwóch miesiącach zaczyna
    się kombinować jakby tak pójść gdzie będzie lepiej, milej, sympatyczniej. I
    uwierz mi, nie zawsze pieniądze mają najwyższy priorytet. Znam wiele osób
    które swojego miejsca pracy stałej na czas nieokreślony z niekoniecznie wysoką
    bardzo pensją nie zamieniły by na pracę za trzy razy więcej ale na umowę o
    dzieło czy zlecenie, czy nawet na czas określony.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a