PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
  • Data: 2004-08-13 12:12:01
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > boszszsze a komu to przeszkadza, jesli szukam pracy obchodzi mnie
    > merytoryczna zawartosc ogloszenia, anie infor. belkot:(( czy naprawde
    > uwazasz ze przez takie (jak dla mnie ) szczegoly osoby takie np jak ja
    > pilnie pragnace zmienic lub znalezc prace maja byc pozbawione mozliwosci
    > odczytania jakis ogloszen, zgodzic sie nie moge, taka napisalam wczesniej
    > idea tej grupy jest POMOC znalezc prace a jak widacc dotad nie wypelniala
    do
    > konca swoich zadan:(

    Po co sie denerwujesz :)) Syty glodnego nie zrozumie i tego nie zmienisz.
    Niektorzy zyja jeszcze w epoce gdy to pracodawcy nie mieli kogo zatrudniac,
    bo nie bylo chetnych. Przychodzil wtedy Pan do zakladu, patrzyl na biurko
    szefa i mowil "Stary, nie bede dla ciebie pracowal bo masz syf na blacie -
    ide gdzies indziej, po cholere mam sie naciagac z szefem co nie umie sobie
    posprzatac na wlasnym biurku".

    Tomek