PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeronimo - proszę o opinie › Re: Jeronimo - proszę o opinie
  • Data: 2005-08-22 21:52:39
    Temat: Re: Jeronimo - proszę o opinie
    Od: "tomash" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" napisał

    > pierwszej ręki. Spytałem sąsiadkę pracującą do niedawna (kilka lat) w B. i
    > mi trochę
    > powiedziała. Twierdzi ona, że na każdym szczeblu kierowniczym trzeba stać
    > się
    > sługusem sługusa będącego na wyższym szczeblu kierowniczym i tym samym
    > bydlakiem gnębiącym za kasę własnych rodaków. Oszustwa, zastrzaszanie i
    > mobbing na porządku dziennym, funkcyjni są w tej materii instruowani. Na
    > niższe stanowiska kierownicze (kierownik działu) czasem dokonuje się
    > naboru
> [...]

    dzieki za wiadomosc,
    nie jest to zbyt optymistyczne
    duzo jest zlych opinii i zlej prasy nt Biedronki (nawet w dzisiejszych
    Faktach na TVN cos bylo)
    jestem ciekaw czy jest to praktyka ogolna, czy tylko jednostkowe przypadki
    naglosnione w mediach.
    Mam paru znajomych pracujacych w Lidlu i raczej sa zadowoleni. Rozmiar firmy
    i dzialalnosc podobne.

    tom