PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Jakie zarobki i warunki pracy w PHILIPS LIGHTING w Bielsku Bialej?

  • 1. Data: 2007-04-16 05:44:11
    Temat: Re: Jakie zarobki i warunki pracy w PHILIPS LIGHTING w Bielsku Bialej?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dawid napisał(a):

    > J.w

    J.w.I.

  • 2. Data: 2007-04-16 05:47:01
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    >> J.w
    >
    > J.w.I.

    Pytanie jak w temacie

    --
    ______________________
    Dawid

  • 3. Data: 2007-04-16 06:24:50
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Dawid napisał(a):

    [...]

    > Pytanie jak w temacie

    Niegrzecznie jest umieszczać całość posta w temacie.
    A informacje, które podałeś pozwalają na określenie zarobków na mniej
    więcej 1/10 ceny samochodu.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2007-04-16 06:34:10
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    > Niegrzecznie jest umieszczać całość posta w temacie.
    > A informacje, które podałeś pozwalają na określenie zarobków na mniej
    > więcej 1/10 ceny samochodu.

    Chodzi mi o konkretną odpowiedz, na konkretne pytanie.

    --
    ________________________
    Dawid

  • 5. Data: 2007-04-16 07:17:49
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Dawid porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chodzi mi o konkretną odpowiedz, na konkretne pytanie.
    Ty jakis myslacy inaczej? Pomijajac kwestie umieszczenia pytania w
    temacie a nie w tresci wiadomosci, to... sprzataczka pewnie zarabia tam
    z 1000zl a dyrektor z 10tys.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-04-16 07:19:56
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Dawid napisał(a):

    > Chodzi mi o konkretną odpowiedz, na konkretne pytanie.

    ...tyle, że pytanie konkretnie nie jest.
    Jeszcze tego nie zauważyłes?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 7. Data: 2007-04-16 07:20:53
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Dawid napisał(a):

    > Chodzi mi o konkretną odpowiedz, na konkretne pytanie.

    ...tyle, że pytanie konkretne nie jest.

  • 8. Data: 2007-04-16 07:23:25
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    Chodzi o mlodego inzyniera z malym doswiadczeniem

    --
    ________________________
    Dawid

  • 9. Data: 2007-04-16 07:49:01
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Dawid napisał(a):
    > Chodzi o mlodego inzyniera z malym doswiadczeniem

    no widzisz :)
    a jednak się da.

    Jak jeszcze napiszesz, czym dla Ciebie są "warunki pracy", to
    zapewne znajdzie się ktoś, kto Ci udzieli odpowiedzi, czego szczerze Ci
    życzę.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 10. Data: 2007-04-16 07:57:59
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jak jeszcze napiszesz, czym dla Ciebie są "warunki pracy", to
    > zapewne znajdzie się ktoś, kto Ci udzieli odpowiedzi, czego szczerze Ci

    A ja zawsze myslalem ze "klient w krawacie jest mniej awanturujący się" :PP

    Warunki pracy:
    1. Atmosfera w pracy
    2. Mozliwosc rozwoju osobistego
    3. Mozliwosc awansu
    4. Szkolenia techniczne, jezykowe, kulturowe
    5. Swiadczenia socjalne itp,

    --
    Dawid