PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie wytłumaczenie › Re: Jakie wytlumaczenie
    From: "El Tiburon" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie wytlumaczenie
    Date: Fri, 21 Nov 2003 21:38:50 GMT

    Przyczyny? A zatem bylem sobie kierownikiem zespolu - powiedzmy mini Call-Centre -
    okolo tuzina osób. Przez kilkanascie ostatnich miesiecy obciazenie pracowników
    telefonami nieustannie wzrastalo (w czasie mojej pracy na tym stanowisku ok.
    dwuipólkrotnie), a zatrudnienie pozostawalo na niezmienionym poziomie. W dodatku
    pracowalismy na archaicznych systemach - zadnego work-flow, CRM, etc. Szefowie firmy
    doskonale o tym wiedzieli - na biezaco przygotowywalem stosowne raporty zwracajac
    uwage na potrzebe zajecia sie problemem (zwiekszenie zatrudnienia, zakup
    zintegrowanego systemu itd). Wszystko to bez odzewu, jednak az do czasu, kiedy to
    mój bezposredni przelozony zaprosil mnie do siebie i dal 'do wyboru': zwolnienie
    dyscyplinarne albo odejscie za porozumieniem. Wybralem to drugie, czego teraz zaluje
    - mysle, ze przed sadem zdolalbym wykazac bezpodstawnosc zarzutów (glówna bylo to, ze
    dopuscilem do 'duzej liczby nieodebranych polaczen telefonicznych'), a niezla odprawa
    i dobre referencje nie byly tu bez znaczenia. Wczesniej zadnych sygnalów, ze cos jest
    nie tak - nawet w miesiacu poprzedzajacym nagroda.
    Sadze, ze mój przelozony chcial w ten sposób ochronic swój tylek i zanim Zarzad by go
    wywalil, ten podjal stosowne kroki (po moim odejsciu od razu znalazl srodki na
    zatrudnienie pieciu nowych osób). W dodatku wkrecil na moje stanowisko jakiegos
    znajomka...
    Uzytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    NIe wiem jakie byly te szczere powody rozstania. Moze napiszesz?
    Zasada jest jedna: mow prawde, ale NIE musisz mowic CALEJ j prawdy. Tak jak w
    dyplomacji, tak i przy szukaniu pracy moze sie przydac troche aktorstwa (ale nie
    klamania) i gry taktycznej. No i trzeba przy tym umiec byc wiarygodnym. Szczerosc
    jest cenna, ale jak to w zyciu czasem warto uciec sie do trikow (a zwlaszcza w
    biznesie, gdzie najczesciej konieczne)