PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie szkolenia IT ??? › Re: Jakie szkolenia IT ???
    From: "s3w" <t...@w...noshit.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie szkolenia IT ???
    Date: Thu, 4 Jul 2002 15:36:24 +0200

    > -IMHO samo szkolenie to troche za malo (dowodzi tylko ze przez kilka
    > dni siedziales i sluchales - ile sie z tego nauczyles, to juz inna
    > sprawa...).
    > Mysle ze pracodawców interesuje to, co potrafisz zrobic, a najprosciej
    > mozesz tego dowiesc zdajac jakis egzamin...
    > Choc prawde powiedziawszy jeden egzamin to w dzisiejszych czasach
    > oznacza tyle, co nic... (trzeba raczej zainwestowac w caly tytul
    > -zwykle kilka egzaminów)

    Branża IT wymaga od potencjalnego informatyka ciągłego powiększania wiedzy,
    a więc powinieneś mieć jednak w tym pasję i chęć do ciągłej nauki -
    technologie informatyczne zmieniają się co jakiś czas, więc jeśli pójdziesz
    na kurs, znajdziesz pracę - zrobisz kilka rzeczy na podstawie tych
    umiejętności, a twój przyswojony materiał się zdezauktalizuje to zaczynasz
    od zera (prawie).
    Proponuję egzamin, ale na początek na studia wyższe, by mieć pojęcie o
    matmie i o świecie informatycznym i dużo samodzielnego kształcenia.
    Niestety wiele osób nie idzie tą drogą i oni w tym momencie budują
    subkultury o nazwie "lammers", "ynformatycy".
    To co powiedziałem tyczy się bardzo dobrego informatyka, można też pójść na
    skróty oczywiście.

    A jeżeli chodzi o kursy to np zrobisz sobie kurs CISCO na temat budowy
    sieci, a np nie będziesz znał angielskiego, obsługi linuxa, języka C itd..to
    żaden rozsądny pracodawca Cię nie zatrudni.

    s3w