PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe... › Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    From: "HawkEye" <H...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie sa Pana/Pani oczekiwania finansowe...
    Date: Thu, 19 Jul 2007 21:30:49 +0200

    > Za zwyczaj pracodawca jest w stanie sporo zapłacić jeśli kogoś potrzebuje
    > lecz nie zrobi tego skoro ktoś zgodzi się pracować za mniej. Dlatego
    Ale to jest wlasnie glupie myslenie. To tak jak z uslugami/towarami-kto
    wiecej chce za robote/towar, to ten jest lepszy? Ja juz niejednokrotnie sie
    przekonalem co do fachowosci tych dojących fachowcow i teraz zwyczajnie
    dzialam na zasadzie opinii znajomych, a nie "bo ten jest drogi, to znaczy ze
    sie ceni co oznacza ze jest dobry". Dla mnie taki "fachowiec" jest po prostu
    bardziej znany i dlatego winduje sobie ceny, bo wie, ze znajdzie frajera,
    ktory mu tyle da. Ale ci mniej znani to czasem perelki, lecz z braku
    wyrobionej marki musza czasami zejsc z cena, by w ogole zarobic na miske
    zupy. Czasami, jak nie mam opinii o danym fachowcu, to zwyczajnie sie z nim
    umawiam, ze taka i taka stawke dostanie PO robocie, pod warunkiem, ze zrobi
    to tak i tak i wowczas jestem w stanie ocenic, czy faktycznie zrobil to
    dobrze i czy zasluguje na taka wyplate. Jesli jestem zadowolony, to nawet
    sam od siebie dorzuce, gdy widze, ze osoba ta byla uczciwa.Bo wlasnie czesto
    gesto sa to tez uczciwe osoby, ktorym sumienie nie pozwala naciagac
    finansowo innych osob. Wystarczy obejzec czasami "Usterke" i przekonac sie,
    co znaczy duza cena uslugi....