PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie podanie o prac

  • 11. Data: 2003-10-22 20:37:12
    Temat: Re: Jakie podanie o prac
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > moim zdaniem - cel: osiągnięcie perfekcji w posługiwaniu się młotem i
    > kowadłem

    No a jak ktos chce byc miernym kowalem?

    Aga

  • 12. Data: 2003-10-22 21:50:24
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Ale ja nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, bo przeciez nie ma duzej roznicy
    między "posada kowala" a "stanowiskiem kowala" itd.

    Wazny jest sens bo przy aplikacji kowala smiesznie bedzie brzmial cel "praca
    pelna wyzwan w dynamicznej firmie i miedzynarodowym srodowisku"....

    Nie posile sie tutaj o inna rade niz zdrowy rozsadek. Jedyne co mi
    przychodzi do glowy to to, ze wiekszosc szuka pracy pelnej wyzwan i
    wiekszosc z tej wiekszosci pisze to za swoj cel. Ale to przeciez pustoslowie
    Juz lepiej napisac cos bardziej konkretnego i glebszego. W zaleznosci od
    obszaru stanowisk ktore Cie intersuja np.: dla handlowca - praca wymagajaca
    realizacji postawionych celow, nawiazywania kontaktow i umiejetnosci
    negocjacyjnych (bo handlowiec ma zawsze wyznaczony cel sprzedazy i negocjuje
    i nawiazuje kontakty); dla jakiegos ksiegowego - np pracy wykorzystujacej
    znajomosc ustaw podatkowych (VAT, CIT) i zasad rachunkowosci spolek
    akcyjnych (ale jak nie aplikujesz do S.A. to taki cel jest guzik warty i
    nic dziwnego ze nigdy nie zadzwonia). Jakby nie kombinowac, to mi wychodzi
    ze cel nalezy opisac konkretnym obszarem dzialalnosci ( a firme - adresata
    aplikacji pod katem zapotrzebowania na nasze cele) i przy pomocy zdrowego
    rozsadku ubrac w slowa

  • 13. Data: 2003-10-22 22:35:33
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale ja nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, bo przeciez nie ma duzej
    roznicy
    > między "posada kowala" a "stanowiskiem kowala" itd.

    To bylo pytanie nieco filozoficzne:)) Chodzilo mi o forme jezykowa: czy ma
    to byc sama nazwa stanowiska, niekoniecznie tego, na ktore sie wlasnie
    poluje, ale np. tego wymarzonego (np. ktos sklada aplikacje na stanowisko
    gonca w redakcji, ale ostatecznie chcialby byc reporterem), czy tez powinno
    sie to jakos ubrac w czasownik.

    Tak mnie jakos naszlo formalnie, a to tylko dlatego, ze haslo "cel: starszy
    specjalista ds marketingu" wydaje mi sie odpowiednie na zleceniu na
    zabojstwo, a nie na CV:))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 14. Data: 2003-10-26 22:45:56
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > No a jak ktos chce byc miernym kowalem?

    cel: umiejętność posługiwania się młotem i kowadłem
    a tak poważniej - jak ktoś chce być mierny, to raczwej nie będzie o tym
    pisać. tak mi się przynajmniej wydaje