PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie perspektywy dla mlodej dziewczyny ? › Re: Jakie perspektywy dla mlodej dziewczyny ?
  • Data: 2004-12-14 01:51:24
    Temat: Re: Jakie perspektywy dla mlodej dziewczyny ?
    Od: Jerry <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ErrOR wrote:
    > Jakie perspektywy znalezienia pracy ma przed soba dziewczyna zeby godnie i
    > sensownie zarobic jakis grosz. Miejsce akcji : srednie miasto, dziewczyna
    > konczy szkole policealna, potrzebuje funduszy na zycie i szkole. Czy macie
    > jakies propozycje za czym najlepiej sie ogladac?

    Au pair? Takie sensowne, gdzie masz nadzór niezależnej instytucji,
    dostajesz kieszonkowe, czas wolny i kurs językowy?
    Nie chcę pisać o polityce, ale jak nie masz dużych znajomości,
    to nie znajdziesz tu uczciwej pracy za uczciwe pieniądze.

    Z mojego miasteczka praktycznie wszyscy z legitymacjami studenckimi
    siedzą za granicą. Tam jest praca i przyszłość. Nawet jak wrócą
    do Polski, to będą mogli pochwalić się znajomością innej kultury pracy.
    Przy tym znajomośc języka zachodniego pozwala zdobyć pracę w firmie
    zagranicznej. Nie siedź w kraju, bo będziesz jeszcze jednym reliktem
    PRL-u, jak szwaczki z Łodzi i górnicy z Bytomia.

    Jurek