PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie perspektywy dla mlodej dziewczyny ? › Re: Jakie perspektywy dla mlodej dziewczyny ?
  • Data: 2004-12-15 13:53:15
    Temat: Re: Jakie perspektywy dla mlodej dziewczyny ?
    Od: "E." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak bedzie zarabiala z x10 mniej niz robiac to co teraz (vide inne
    > grupa). Najlepiej chyba w jej sytuacji szybko cos odlozyc a potem
    rozsadnie
    > i powoli zainwestowac (od 20-30 kpln mozna chyba juz zalozyc maly dochowy
    > biznes, jakis sklepik czy cos).

    W sumie jakies rozwiazanie jest. Nie wiem tylko czy jest osoba na tyle
    przedsiebiorcza, poza tym sklepik czy cos nie daje gwarancji zarobienia,
    choc wiadomo ze szanse sa i jakby sie udalo mozna wyciaknac pewnie pare tys
    miesiecznie (kto wie ile zarabia taki sklep, warzywniak jakis czy spozywczy
    w miescie gdzie sa klienci).

    Pozdr.
    ErrOR