PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie dokumenty wysyłać ? › Re: Jakie dokumenty wysyłać ?
  • Data: 2004-06-17 06:27:45
    Temat: Re: Jakie dokumenty wysyłać ?
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Wed, 16 Jun 2004 14:53:15 +0200, gdy "Q"
    <o...@g...gov.pl> napisał:
    >mam pytanie (widze, ze jestes z HR ;) :
    >- czy przesylac CV ze zdjeciem nawet jak nigdzie nie pisza, ze chca zdjecie?
    >/czy to moze ich jakos zrazic?

    Jeśli zdjęcie NIE jest za bardzo nieformalne, nie urazi.

    Warto zwrócić uwagę, że większość CV jest przez pracodawców drukowana,
    np. żeby pokazać komuś innemu, wziąć na rozmowę, wsadzić do teczki
    kandydata itd.

    Kiedyś na rozmowie kwalifikacyjnej wywiadujący wyciąga moj zyciorys
    wydrukowany na (czarnobiałej) drukarce, w której kończył się toner.
    I zdjęcie nie wyglądało ponętnie :-D

    r.