PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie CV?

  • 1. Data: 2004-07-06 22:05:31
    Temat: Jakie CV?
    Od: "Gitner" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jestem swiezym inzynierem informatykiem (po zaocznych). Mam 2-letni staz w
    tym zawodzie. Jednak ostatnia praca nie byla zwiazana z informatyka (spec.
    ds sprzedazy - swiadectwo pracy). Moje pytanie: czy na obecnym cv (z tytulem
    inz. itd..) wpisywac ostatnio wykonywana prace, czy jednak ze wzgledu na
    wyksztalcenie pozostawic jedynie wykonywana w wyuczonym zawodzie? Dodam iz
    poszukuje pracy w zawodzie informatyka i nie chcialbym aby moje cv bylo
    odrzucane ze wzgledu na ostatnio wykonywana prace.

    Pozdrawiam
    Gitner

  • 2. Data: 2004-07-06 22:29:30
    Temat: Re: Jakie CV?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2004 22:05:31 +0000 (UTC), Gitner
    <g...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > poszukuje pracy w zawodzie informatyka i nie chcialbym aby moje cv bylo
    > odrzucane ze wzgledu na ostatnio wykonywana prace.

    Wg mnie spokojnie mozesz pisac. Uwazam to za atut swiadczacy o tym, ze
    znasz realia pracy w dziale innym niz typowy informatyk - mniej
    abstrakcyjne podejscie do zycia firmy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-07-07 07:01:34
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Wg mnie spokojnie mozesz pisac. Uwazam to za atut swiadczacy o tym, ze
    znasz realia pracy w dziale innym niz typowy informatyk - mniej
    abstrakcyjne podejscie do zycia firmy.

    POTWIERDZAM :)

  • 4. Data: 2004-07-07 14:45:29
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Witam
    sory ze sie podepne pod posta, ale mam podobne pytanie, mianowicie czy w cv
    mozna napisac o odbytych szkoleniach w zwiazku z poprzednia pracą? a jak tak
    to jak to ładnie ując?

    Drag

  • 5. Data: 2004-07-07 14:54:17
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > czy w cv
    > mozna napisac o odbytych szkoleniach w zwiazku z poprzednia pracą? a jak tak
    Na pewno, jeżeli mają znaczenie w związku ze zmianą pracy
    > to jak to ładnie ując?
    punkt w cv: Szkolenia, certyfikaty
    - wrzesien 2004 - styczeń 2005 Firma ABC, nazwa szkolenia, certyfikat
    -luty 2002 Firma XYZ, nazwa szkolenia, certyfikat, uprawnienia

    > Pozdrawiam
    > --
    > Drag
    gromax