PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki z tego moral? › Re: Jaki z tego moral?
  • Data: 2003-09-19 19:58:07
    Temat: Re: Jaki z tego moral?
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bkedn3> Kolego.
    > Załóż własną firmę to zrozumiesz - będziesz zatrudniał kogo będziesz
    > chciał i na takich warunkach, jakie będą tobie pasować. I nie będziesz się
    > musiał nikomu z tego tłumaczyć - twój cyrk i twoje małpy.
    Przeczytaj dokladnie co napisalem, potem pisz. Nie interesuje mnie kogo
    zatrudniaja a to ze mamia chlopaka ze go zatrudnia po czym kopia go w dupe.
    Wedlug mnie moral z tego taki ze nie wolno sie litowac nad skurwialymi
    pracodawcami i ponizej 3k nie podpisywac umowy. Nie stac cie na zatrudnienie
    informatyka to radz sobie sam...