PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?

  • 21. Data: 2006-10-13 11:34:03
    Temat: Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    kantor napisał(a):
    > Ty widze z tych co to gotowi są zamieszkać w firmie za 800 PLN - wystarczy
    > że w papierach
    > bedzie widniał wpis "Kierownik" :)))))
    > Ja w papierach mam "programista" a zapieprzam jako "projektant" z funkcją
    > "Team Leader / Architekt / Główny analityk / Kierownik projektu".
    > I ogólnie wisi mi to - moge mieć w papierach "WOŹNY" czy "STRÓŻ NOCNY" byle
    > by pieniążki były adekwatne do tego co robię.

    A ja zwracam uwagę na to co mam wpisane - nie dlatego, że mnie kręci
    wyższe stanowisko, tylko dlatego, że jak stracę tę pracę (albo
    zwyczajnie zacznę szukać innej), to za nic nie wytłumaczę się (bo nie
    zaproszą mnie na rozmowę) dlaczego przez ostatnie kilka lat pracowałam
    jako stróż, a tu nagle chcę pracować na wyższym stanowisku, na dodatek
    specjalistycznym.
    Pewno z programistą jest inaczej, bo sprawdzają jego projekty/wiedzę,
    ale w większości dziedzin liczy się co do tej pory robiłeś i na jakich
    stanowiskach...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 22. Data: 2006-10-13 11:36:28
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    > Zwykła fryzjerka na etacie w dużym mieście może zarabiać 10 000 zł, a
    > kierownik przychodni w miasteczku - lekarz z tytułem doktora medycyny
    > tylko
    > 5000 zł. Które z nich ma wg Ciebie wyższe stanowisko?

    Wyższe stanowisko ma ten - kto jeździ lepszym autem :)
    Jezeli chodzi o twój przykład - to powinieneśbył zadać pytanie :
    1) "Czyje stanowisko cechuje się wyższą odpowiedzialnością"
    odp: Chyba żadne - bo tak lekarz jak i fryzjerka mogą się ubespieczyć od
    odpowiedzialności cywilnej.
    2) "Czyje stanowisko ma większy prestiż"
    Odp: Zależy w jakim środowisku.

    Pozdrawiam i życzę odrobiny realizmu
    kantor

  • 23. Data: 2006-10-14 07:22:48
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 13 Oct 2006 13:36:28 +0200, kantor <k...@a...com.pl>
    w <egnttt$h74$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    > 1) "Czyje stanowisko cechuje się wyższą odpowiedzialnością"
    > odp: Chyba żadne - bo tak lekarz jak i fryzjerka mogą się ubespieczyć od

    A wiesz co to jest prawo wykonywania zawodu lekarza i jak lekarz może
    sobie je stracić i przestać być lekarzem?
    Ubezpieczenie OC to nie wszystko.

    > Pozdrawiam i życzę odrobiny realizmu
    > kantor

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 24. Data: 2006-10-16 08:40:29
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnej1428.9uo.jakub@jakub.kofeina.net...
    > A wiesz co to jest prawo wykonywania zawodu lekarza i jak lekarz może
    > sobie je stracić i przestać być lekarzem?

    Daj spokój Kuba.
    Kwestia utrzymania w mocy możliwosći pracy - u lekarza uprawnień,
    1) Przypadki losowe - np. chirurgowi puszczają nerwy i trzęsą mu się łapy...
    ale co z tego - ja jestem koderem a moge stracić wzrok z miliona
    powodów.
    2) Na wskutek błędu lekarskiego traci uprawnienia - i co z tego, kierowca
    tira też ryzykuje cudze życie
    (ale i własne w przeciwieństwie do lekaża) i zwykle niema możliwości
    wywinąć się tak łatwo
    z cudzej śmierci w trakcie wykonywania swojej pracy.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 25. Data: 2006-10-21 15:25:33
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Zresztą jaki problem zadzwonić na numer z którego dzwoniono w sytuacji gdy
    >zrezygnowali dzwonić ponownie?

    z mojego doswiadczenia wynika ze w wielu przypadkach pracodawcy
    dzwonia z zastrzezonych wiec raczej trudno oddzwonic...

    CanoE
    Time is on my side