PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w comarchu w CDN

  • 1. Data: 2006-10-11 16:14:32
    Temat: Praca w comarchu w CDN
    Od: "Marco" <j...@p...onet.pl>

    Czesc chcialem was zapytac czy ktos pracowal/uje w comarchu w cdn.
    Jaka jest tam atmosfera pracy jak sie tam pracuje czy duzy jest wyzysk.

  • 2. Data: 2006-10-12 07:00:24
    Temat: Re: Praca w comarchu w CDN
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Marco napisał(a):
    > Czesc chcialem was zapytac czy ktos pracowal/uje w comarchu w cdn.
    > Jaka jest tam atmosfera pracy jak sie tam pracuje czy duzy jest wyzysk.

    Ale może podasz chociaż oddział (miasto) bop jak by nie patrzeć to
    Comarch to dość duża firma a jeszcze lepiej dział do jakiego sie starasz.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 3. Data: 2006-10-12 11:39:17
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Ale może podasz chociaż oddział (miasto) bop jak by nie patrzeć to
    > Comarch to dość duża firma a jeszcze lepiej dział do jakiego sie starasz.

    Napisał też posta na p.r.k a więc chodzi zapewne o Kraków.