PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail? › Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    Date: Fri, 13 Oct 2006 13:08:47 +0200

    Dnia 12 paź o godzinie 01:07, na pl.praca.dyskusje, Any User napisał(a):

    > Stanowisko w pewien wysokie, bo jednak programista. Ja miałem na myśli
    > _naprawdę_ niskie stanowiska, i to nawet nie tyle niskie samą tylko pensją,
    > co bardziej "niskie mentalnie", np. kopacz rowów, pchacz 2-tonowego wózka w
    > Biedronce itp.

    LOL
    A jakie znaczenie w kwestii formalnej ma nazwa stanowiska - czy to kopacz,
    wózkowy czy pROGRAMISTA - skoro zarówno ci przywołani przez Ciebie jak i Ty
    sam zarabiacie bardzo identyczną kwotę?
    Co do "niskości mentalnej" - obrażasz i dyskryminujesz "kopaczy",
    "wózkowych" - te zawody jak i stanowiska są potrzebne i dopóki jest obsada
    na nie - nie musisz tego Ty wykonywać - acz to się może zmienić w bliskiej
    przyszłości.
    No chyba że udasz się na "rentę" albo zasiłek na który my pracujący
    będziemy musieli się "składać".

    Gardzę takimi jak ty jełopami którzy tak po prawdzie nic nie wiedza o
    pracy.
    Pamiętaj na każdego "przegranego" przypada jeden "wygrany" - ten kopacz za
    kilka dni może być wygranym ......

    --
    Herbi
    13-10-2006 13:08:06