PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail? › Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
  • Data: 2006-10-16 08:40:29
    Temat: Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnej1428.9uo.jakub@jakub.kofeina.net...
    > A wiesz co to jest prawo wykonywania zawodu lekarza i jak lekarz może
    > sobie je stracić i przestać być lekarzem?

    Daj spokój Kuba.
    Kwestia utrzymania w mocy możliwosći pracy - u lekarza uprawnień,
    1) Przypadki losowe - np. chirurgowi puszczają nerwy i trzęsą mu się łapy...
    ale co z tego - ja jestem koderem a moge stracić wzrok z miliona
    powodów.
    2) Na wskutek błędu lekarskiego traci uprawnienia - i co z tego, kierowca
    tira też ryzykuje cudze życie
    (ale i własne w przeciwieństwie do lekaża) i zwykle niema możliwości
    wywinąć się tak łatwo
    z cudzej śmierci w trakcie wykonywania swojej pracy.

    Pozdrawiam
    kantor