PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie? › Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    From: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 13:14:14 +0100

    > we Wroclawiu (w moim przypadku), choc akurat w Wawce nie wegetuje. Wawa
    nie
    > jest bardziej
    > drozsza od innych polskichy miast, czasem z uwagi na sporo ilosc
    > supermarketow i co za tym idzie - promocji i wyprzedazy - czesto mozna cos
    > kupic duzo taniej niz normalnie. Drozsze sa tylko uslugi - fryzjer,
    lekarz,
    > wynajem mieszkania/pokoju, knajpy. Reszta - taka sama co calej Polsce a
    moze
    > nawet nieco nizsza.
    >
    > pzdr

> [...]

    Podpisuję się rękami i nogami. Pochodzę z Wrocławia, mieszkam w Warszawie od
    maja zeszłego roku. Kupuję te same produkty spożywcze, co we Wrocławiu i
    wydaję mniej więcej tyle samo. Karta przejazdowa jest tańsza. Przez całe
    lato chodziłam do kina po 10 zł za seans, podczas gdy we Wrocławiu są 2
    multipleksy, więc aż tak zaciętej konkurencji w walce o obniżanie cen nie
    było.
    Chyba mi się udało, bo za mieszkanie też płacę mniej więcej tyle, ile
    płaciłam za 2-pokojowe we Wrocławiu (ta sama stawka, ale + opłaty, bałam się
    jednak, że będzie drożej).
    Do fryzjera, na ciuchy i po soczewki kontaktowe i do dentysty wybieram się
    we Wrocławiu, gdzie jestem raz w miesiącu.
    Co jest drogie z mojego punktu widzenia? Wyjście na dyskotekę - tu się płaci
    za wstęp. Solarium. Fitness. W sumie każde wyjście do knajpy, ale przecież
    na piwo ze znajomymi można się ostatecznie umówić w domu. Teatr jest droższy
    i wszystkie inne tego typu atrakcje kulturalne, kino nie, bo mam kartę do
    Kinoteki i w każdym dniu tygodnia płacę 12 zł za bilet.

    Reasumując: nie jest tak źle, a przenosząc się do stolicy nie powiększyłam
    grona bezrobotnych.

    "Just one year of love
    is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]