PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki bank ma najlepsze warunki kont

  • 1. Data: 2002-01-28 17:12:28
    Temat: Jaki bank ma najlepsze warunki kont
    Od: "asterix" <a...@w...pl>

    Jaki bank ma najlepsze warunki zakladając konto ROR?
    chodzi mi o konto na ktore firma by przelewala kase (najlepsze
    oprocentowanie a najmnijsza strata na operacjach oraz bankomaty albo
    operacje kartą)
    Mysle o Inteligo co wy na to?
    Artur
    (asterix2001)

  • 2. Data: 2002-01-28 17:20:23
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepsze warunki kont
> [...]
    >chodzi mi o konto na ktore firma by przelewala kase (najlepsze
    >oprocentowanie a najmnijsza strata na operacjach oraz bankomaty albo

    NTG !!!

    multibank?, mbank?, vwbank?
    kup bodajrze srodowa wyborcza.. tak jest takie zestawienie bankow...
    Czarek

  • 3. Data: 2002-01-28 17:25:21
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    asterix <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > chodzi mi o konto na ktore firma by przelewala kase (najlepsze
    > oprocentowanie a najmnijsza strata na operacjach oraz bankomaty albo

    pomysl tez o mBanku (http://www.mbank.com.pl)
    a najelpiej o obu - dosc dobrze sie uzupelniaja.
    niemniej w przypadku obu sa podobne problemy:
    1. wplata gotowki - drogo, trudno, dlugo.
    2. wyplata wiekszej gotowki - limity sa na ich VE...

    mniejsze problemy tego typu ;) (oraz mniejsze oprocentowanie) ma np. Lukas
    Bank.

    http://www.faq4pbb.prv.pl

    pozdrawiam

    romek

  • 4. Data: 2002-01-28 17:51:21
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>

    Dnia 01/28/02 18:12, Użytkownik asterix napisał:

> [...]
    > chodzi mi o konto na ktore firma by przelewala kase (najlepsze
    > oprocentowanie a najmnijsza strata na operacjach oraz bankomaty albo

    Jak masz w pobliżu domu/pracy bankomat euronetu to IMO mbank - wszystko
    za free
    (możesz też założyć w inteligo i mbanku - nic nie kosztuje)

    Arek

  • 5. Data: 2002-01-29 11:05:20
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Polecam Volkswagen Bank - ten przynajmniej ma fizyczną kasę (w siedzibie w
    Warszawie, ale zawsze ;-))
    Dżek

  • 6. Data: 2002-01-29 12:26:01
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    asterix wrote:

> [...]
    > chodzi mi o konto na ktore firma by przelewala kase (najlepsze
    > oprocentowanie a najmnijsza strata na operacjach oraz bankomaty albo

    tu jest porównanie:

    www.ebanki.pl

  • 7. Data: 2002-01-29 20:49:49
    Od: "ross154" <r...@w...pl>

    Zwoc uwage na LGPetroBank oprocz internetu masz dostep przez bankomat, tel
    no i maja też fizyczne siedziby (co jest szczegolnie wazne przy wplacaniu
    gotowki)
    Ross154