PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypracowania

  • 1. Data: 2002-01-28 14:09:31
    Temat: wypracowania
    Od: "Regina Lenart" <r...@n...pl>

    wypracowania, prace dyplomowe, licencjaty z dziedziny humanistyki pisze
    r...@p...com

  • 2. Data: 2002-01-28 17:46:05
    Temat: Re: wypracowania
    Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    "Regina Lenart" <r...@n...pl> wrote in message
    > wypracowania, prace dyplomowe, licencjaty z dziedziny humanistyki pisze
    > r...@p...com

    Hmm, rzeczywiście temat do dyskusji.

    KK

  • 3. Data: 2002-01-28 18:49:46
    Od: "Regina Lenart" <r...@n...pl>

    nikt ci nie kaze odpowiadac

    Użytkownik Krzysztof Kawa <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a342nb$8m3$...@a...dialog.net.pl...

  • 4. Data: 2002-01-28 21:28:37
    Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    > nikt ci nie kaze odpowiadac

    bez komentarza,

  • 5. Data: 2002-01-29 08:06:49
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > "Regina Lenart" <r...@n...pl> wrote in message
    >
    > bez komentarza,

    Co się czepiasz, może dziewczyna chce się pochwalić, że pisze (naraz)
    wypracowania, prace dyplomowe i licencjaty (oczywiście swoje)
    Rzeczywiście ma dużo pracy, szczególnie zważywszy na liczbę mnogą, więc
    gdzie ma o tym pogadać, jak nie na pl.praca.dyskusje :)

    W skrócie - życzmy p.Reginie miłej pracy i niech da nam znać, jak skończy...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-01-30 13:20:38
    Od: "Regina Lenart" <r...@n...pl>

    złośliwcy

  • 7. Data: 2002-01-30 13:20:53
    Od: "Regina Lenart" <r...@n...pl>

    złośliwcy

  • 8. Data: 2002-02-08 01:35:04
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    Regino!
    1. Naucz sie cytowac.
    2. Poczytaj netykiete.
    3. Ciesz sie ze ciebie nie powyzywali od wszystkich .... i nie skierowali
    spamu na abuse.
    4. Przepros grupe i usun swoje ogloszenie.
    5. To nie zadne ultimatum :-) tylko rady co powinnas zrobic (moje
    subiektywne odczucie). JAk sie obrazasz - twoj problem, poniewaz
    zamieszczajac tutaj swoj post naruszasz NETYKIETE, przez co obrazasz
    WSZYTKICH grupowiczow. Myse, ze zrozumiesz o czym tu mowie.
    Pozdroofka, plitkin