PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka umowa dla Przedstawiciela Handlowego? › Re: Jaka umowa dla Przedstawiciela Handlowego?
  • Data: 2006-09-06 10:04:25
    Temat: Re: Jaka umowa dla Przedstawiciela Handlowego?
    Od: s...@j...cuni.cz szukaj wiadomości tego autora

    fotech napsal:

    > Dzieki za rade, niestety juz za pozno... Ale to tylko na krotko. Tez mi
    > sie nie podoba, wyczuwa sie taka ogolna chamska atmosfere.
    >
    > Nie jest za pozno, bo umowa, ktorej oczekujesz łamie polskie prawo pracy. Nie mozna
    świadczyc pracy i zrzec sie zaplaty za nia.

    Jak to, zrec sie zaplaty... Widzialam juz ta umowe i tam wszystko
    pisze, ile za co. Tylko za bardzo nie rozumiem, co z tym podatkiem....
    To wyglada jak normalna umowa jakas o prace, jakas umowa-zlecenie albo
    co. W takiej przeciez tez nie ma nic o podatku a jednak sie go placi,
    wiec nie za bardzo rozumiem, jak tutaj niby mialoby sie nie placic.

    > Nie rób tego po prostu i tyle.

    to nie ja bede tam podpisana, wiec nie moja odpowiedzialnosc.

    Czy to taka firma produkujaca AGD , z nazwa na literke "B"?

    nie