PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka stawka - Programista JAVA

  • 1. Data: 2005-01-21 18:16:05
    Temat: Jaka stawka - Programista JAVA
    Od: "ciekawski" <p...@W...gazeta.pl>

    jakie sa widelki dla programisty (brutto um. o prace) ze znajomoscia:
    - java
    - J2ee (jdbc, jsp, servlety, EJB, )
    - sql
    - oracle podsawy
    - MSSQL & postgres w miare
    - struts srednio
    - eclipse
    - jboss

    +jakies pomniejsze pomocne w codziennej deweloperce rzeczy

    ...1.5 roku w zawodzie Warszawa (zameldowany w W-wie).
    Pozdrawiam.
    Prosba tylko o w miare konkretne odpowiedzi, eloboraty na temat zawodu
    'informatyka' uwazam za strate czasu na czytanie.

  • 2. Data: 2005-01-21 18:35:17
    Temat: Re: Jaka stawka - Programista JAVA
    Od: Piotrek <z...@N...gazeta.pl>

    ciekawski wrote:
> [...]
    > - eclipse
    > - jboss
    >
    > +jakies pomniejsze pomocne w codziennej deweloperce rzeczy

    Moge sie wypowiedziec jesli chodzi o Lublin. Typowa placa dla
    programisty czy to Java czy C++ - 1200 zl netto, bez doswiadczenia. Nie
    wiem jak sie ksztaltuja stawki przy posiadaniu dluzszego
    doswiadczenia, ale pewnie nie sa jakos znaczaco wyzsze, niestety to
    tylko Lublin.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 3. Data: 2005-01-21 18:53:16
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    ja biore 7,5K brutto podstawy, ale mam pare lat wiecej doswiadczenia. no i to
    tylko krakow - w wawie powinno byc lepiej :-)

  • 4. Data: 2005-01-21 20:36:47
    Od: Hive <h...@g...pl>

    > jakie sa widelki dla programisty (brutto um. o prace) ze znajomoscia:

    Wiekszosc ludzi w przedziale od 2.5k do 10k,
    obcinajac poczatek i koniec stawki.
    Duza rozpietosc? Jak w kazdym zawodzie.

    --
    H.

  • 5. Data: 2005-01-22 06:27:07
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ja biore 7,5K brutto podstawy, ale mam pare lat wiecej doswiadczenia. no i
    > tylko krakow - w wawie powinno byc lepiej :-)
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    niech zgadnę, 6-7 lat,?? - myślę że programiści dostają za każdy rok
    doświadczenia 1tysiąc do pensji.