PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    From: "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 13:48:43 +0200
    Sender: n...@1...acn.waw.pl

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gs4h37$fjl$1@news.onet.pl...

    > No ale w czym? Napisz wprost. Bo na mój gust to Ty sam robisz problem.
    > Wojciech ma rację - jeśli ktoś nie wie, ile chce zarabiać albo boi się to
    > wprost powiedzieć, to znaczy, że jest cienkim bolkiem z kompleksami i
    > tyle.

    OK tu nie chodzi o to, że pisze posta i oczekuję odpowiedzi w postaci kwoty,
    którą sobie przeczytam i dalej wykorzystam na rozmowie...
    Nie mam problemu w określeniu stawki, bo potrafię wycenić swoje kwalifikacje
    i umiejętności, ale jak już tu ktoś napisał mam wrażenie, że to pytanie pada
    właśnie między innymi po to, żeby wybrać osobę która poda najniższą stawkę.
    Oczywiście żeby była jasność nie uważam, że jest to jedyne kryterium
    przyjęcia osoby do pracy.
    Chodzi mi o sposób przedstawienia oczekiwań, a nie o konkretną kwotę jaką
    powinnam podać. Bo choćby są różne teorie a jedna z nich mówi o tym, że kto
    pierwszy podaje stawkę ten przegrywa...