PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
  • Data: 2009-04-15 11:04:37
    Temat: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia Wed, 15 Apr 2009 12:24:11 +0200, "nszoczi"
    <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl> zakodowal:

    >Mam pytanie jaka jest najlepsza odpowiedź na rozmowie kwalifikacyjnej na
    >pytanie o oczekiwania finansowe???
    >To jest najgorsze dla mnie pytanie na które z odpowoiedzią mam zawsze
    >problem...

    Moja cena wywoławcza to X PLN. Oczywiście do konkretów chciałbym
    wrócić na końcowym etapie rekrutacji, gdy ja będę wiedział więcej o
    stanowisku, jego wadach i zaletach, firmie, bonusach, szansach na
    rozwój i zdobywanie nowych umiejętności itd., a Państwo będziecie
    wiedzieli więcej o mnie.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded