PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Date: Sun, 24 Apr 2005 15:55:23 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Branza gsm ma to do siebie, ze jest pod duzym wplywem sezonowosci,
    > jest juz nasycona i duzych pieiedzy sie juz nie na zarobic.
    > Postanowilem rozejzec sie na rynku pracy za inna bardziej dochodowa
    > branza. Jestem handlowcem i taka praca mnie na chwile obecna
    > interesuje.
    > jaka branza da mi szanse zarobic rozsadne pieniadze?
    > Przez grupe przewijaly sie zarobki handlowcow oscylujace w granicach
    > 2000 do 5000, dlatego pytam gdzie sie zakrecic zeby tyle zarobic?

    Każda branża jest nasycona. Twoje zarobki nie zależą od branży, tylko
    od Twojej wartości. To znaczy umiejętności. Oraz od wartości
    (skuteczności) organizacji pracy firmy, gdzie pracujesz.
    Dlatego odpowiadam: wszędzie. A takie zarobki w gsm to akurat mały
    problem dla dobrego handlowca. Jeśli tego nie potrafisz, to albo
    jesteś słaby, albo pracujesz w nieodpowiedniej firmie sprzedażowej
    albo też w nieodpowiedni (nieefektywny) sposób wykonujesz pracę lub
    masz umowę typu: "lepiej bezpiecznie i mało...".

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej