PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zerwać umowę? › Re: Jak zerwać umowę?
  • Data: 2008-05-14 10:00:34
    Temat: Re: Jak zerwać umowę?
    Od: Karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    --=olo=-- pisze:
    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:g09j8o$n07$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > warunki.
    >
    > ty pewnie możesz przebierać w ofertach bo jesteś pewnie z wielkiego miasta
    > ale w małej miejscowości nie masz wielkiego wyboru! bierzesz co jest, aby
    > mieć za co przeżyć i szuka czegoś lepszego - pracodawcy to wykorzystują i
    > nikt nie zapłaci więcej niż minimum... tego, że trafi jej się dużo lepsza
    > praca nie wiadomo kiedy nie mogła przecież przewidzieć...

    A co ma wielkość miasta do kultury? Jak odchodziłem z firmy to zawsze
    mogłem odejść z 1 dniem, ale ... trzeba podomykać pewne sprawy, trzeba
    dać szanse na znalezienie zastępstwa, trzeba młodego wprowadzić itp.
    Zwykła kultura. Po co zostawiać smród za sobą??
    Sam też nikomu nie podziękowałem za współpracę z 1 dniem. Szanuj
    pracownika/pracodawce to i on Cię będzie szanował. Jeśli nie, to z
    burakami sie nie pracuje:D

    Karol