PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    From: "aoraat" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Date: Tue, 2 Jul 2002 13:50:34 +0200

    > 200zł za 20h to chyba nie jest najgorzej...? 10zł/h.
    A ja nie rozumiem całego tego zamieszania wokół stawek przecież Ci którym
    stawka nie odpowiada nie musza podejmować takiej pracy. Kwestia opłacalności
    czy nie takiego zatrudnienia tez nie powinna was obchodzic przecież ten
    człowiek nie chce was zatrudnić ale tych, którym akurat taka forma pracy i
    takie stawki odpowiadają. Więc o co takłótnia?
    zgodze sie że praca powinna rozwijać a na ogóół rozwija praca stała w
    stabilnej firmie gdzie można piąć sie po szczeblach. Ja sama nie podjęła bym
    pracy na umowę zlecenie ani za taką stawkę ( zarabiam ponad 2x tyle), ale
    nie mam nic przeciwko tym którzy szukają takich ludzi ani przeciwko tym
    którzy w ten sposób pracują. Ludzie to wolny kraj kazdy pracuje i zyje tak
    jak mu to odpowiada!
    myslę ze ta dyskusja przyjęła troche nieoczekiwany obrót
    pozdrawiam