PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)? › Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    Date: Tue, 14 Oct 2008 14:02:25 +0200

    mihau wrote:
    > Jeśli stać Cię, by zapłacić 6000, napisz że możesz dać od 3000 do 5000
    > w zależności od kwalifikacji. Gdy trafi do Ciebie zdolny ale
    > nieśmiały, którego zadowoli 3500, będziesz wiedział że jeszcze długo
    > go zatrzymasz u siebie podwyżkami.

    Ok, dziękuję.

    > Fachowców, którzy potrafią poskładać HTML i CSS zgodnie ze
    > standardami, a jednocześnie w sposób działający poprawnie pod czterema
    > najważniejszymi silnikami przeglądarek, jest niewielu.

    Na szczęście tego można się szybko nauczyć.

    > Takich, którzy
    > na dodatek lubią to robić i nie chcą od HTML+CSS uciec, prawie nie ma.
    > Zresztą, czy dotychczasowe wyniki Twojej rekrutacji nie potwierdzają
    > tego?

    Takich którzy świetnie znają HTML+CSS było wielu. Żaden nie rokował
    jednak ogarniania systemu kompleksowo.

    > Tak, ale nie przy cięciu layoutów, prawda?

    Tak.

    > Jeśli kreatywnemu programiście lub grafikowi dasz zadanie pocięcia
    > layoutu i poskładania HTML, będzie to dla niego zajęcie nieciekawe.

    Zgadza się. Są i inne zadania. Jak napisać nową aplikację, albo
    usprawnić starą.

    > Co to znaczy "awansuje"?
    > Poziomo? Zostanie programistą i znowu nie będziesz miał człowieka do
    > cięcia layoutów?

    Tak, poziomo. Jeśli będę miał kogoś kto ogarnia system od podszewki a w
    razie czego umie dotknąć i warstwy prezentacji, będę przeszczęśliwy.

    > Dokładnie tak napisałeś w pierwszym poście. Może zatem problemem jest,
    > że nie możesz sprecyzować, kto tak naprawdę jest Ci potrzebny?

    Mogę ale nie umiałem. Dziękuję za wasze opinie - zmienimy ogłoszenie.

    > Możesz mi wierzyć czy nie, ale ten temat znam osobiście z każdej
    > strony, pomijając jedynie samo rysowanie grafiki. Jako że jestem
    > zdecydowanie programistą, pisanie aplikacji po stronie serwera jest
    > dla mnie największą frajdą. Równie ciekawe jest pisanie w JS,
    > szczególnie teraz, gdy są do tego świetne biblioteki. Natomiast szlag
    > mnie trafia gdy muszę użerać się z CSS i jego różną interpretacją
    > przez przeglądarki. Cięcie obrazków też jest średnio twórcze i
    > przyjemne.

    A widzisz, to u nas byś nie narzekał. Zawsze można się jakoś podzielić -
    staram się zawsze maksymalizować ambitność zadań. Najwyżej sam zajmuję
    się nudami.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL