PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie] › Re: Jak zarobić trochę grosza jako
    From: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zarobić trochę grosza jako
    Date: Thu, 22 Apr 2004 17:34:15 +0000 (UTC)

    Vanpur <v...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 4. Piszesz, =BFe s=B3abo Ci p=B3ac=B1. No to uwzgl=EAdnij sw=F3j m=B3ody
    > wiek, brak do=B6wiadczenia i to, =BFe generalnie PHP to nie jest
    > dochodowa bran=BFa, bo w PHP potrafi dzi=B6 pisa=E6 ka=BFdy... =
    > licealista.
    > Jak pracodawca mo=BFe znale=BC=E6 sobie licealist=F3w za 200 z=B3,
    > to musia=B3by by=E6 niem=B1dry, =BFeby p=B3aci=E6 komukolwiek =
    > wi=EAcej.

    Zgadzam się z tym, że płacenie licealiście kokosów za wykonaną pracę to
    przegięcie, ale teraz takie czasy, że pracodawca często zatrudnia licealistę
    tam, gdzie 10-15 lat temu musiał być mgr inż.
    Na drugim biegunie są pracodawcy zatrudniający mgr inż. za pensję gońca tam,
    gdzie wystarczyłby technik. Czy te bieguny to większość, czy większy jest
    normalny środek, bo w trakcie lektury ogłoszeń i artykułów w portalach i
    gazetach pod hasłem praca - mam mieszane uczucia?
    Czy osoba potrafiąca produkować się w HTML-u, CSS, PHP, JS, Flash-u, itp.,
    naprawdę nie ma przyszłości przez sobą, skoro wszystko co żyje ucieka w
    wirtualną przestrzeń netu, a wbrew temu co piszesz nie każdy zna PHP?
    No to co jest dochodową branżą?!?!

    Marek