PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak z zasilkiem z UP jesli....? › Re: Jak z zasilkiem z UP jesli....?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak z zasilkiem z UP jesli....?
    Date: Sat, 17 Jan 2004 23:37:05 +0100

    Użytkownik "Bam" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bub82f$s7k$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > okres
    > wyplacona,
    > >

    > art. 27 czego?
    > Rejestracja i przyznanie zasiłku następują na podstawie Świadectw pracy na
    > których mowy o odprawie nie ma.
    > A wysokość zasiłku jest przyznawana według pełnych przepracowanych lat.
    > Też dostałam odprawę, zarejestrowałam się i dostałam zasiłek adekwatny do
    > przepracowanych lat.
    > Nic mniej, nic więcej.

    Prawdopodobnie przedpisca pomylila odprawe z odszkodowaniem za skrocony
    okres wypowiedzenia. Z tym, ze i wtedy to chyba okres wyplacania zasilku nie
    ulega skroceniu, jedynie jego naliczanie moze rozpoczac sie dopiero po
    uplywie okresu za ktory bylo wyplacane odszkodowanie. Ale moze byc, ze
    przepisy interpretowane sa, aby obciac okres zasilkowy, jesli ktos sie
    zarejestrowal w chwili, gdy nie moae miec jeszcze zaasilku?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---