PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyczaic ile mozna zarobic w innej firmie? › Re: Jak wyczaic ile mozna zarobic w innej firmie?
    From: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak wyczaic ile mozna zarobic w innej firmie?
    Date: Wed, 16 Aug 2006 23:06:26 +0200

    Ja kiedys bylem na rozmowie w agencji posrednictwa
    (mostwanted o ile pamietam) i jak przyszlo do podawania
    moich oczekiwan finansowychi to kobieta powiedziala mi
    dosc dokladnie ile oferuje pracodawca (choc nazwy firmy
    na tym etapie nie podala) i pogadalismy sobie ogolnie o
    rynkowych stawkach na tym stanowisku - jak nietrudno
    sie domyslic babka byla niezle zorientowana. Moze w
    podobny sposob uda Ci sie zdobyc jakies ogolne
    informacje. Dowiedzialem sie tez przy okazji, ze
    pracodawcy podaja czesto agencjom zanizone stawki,
    zeby zaplacic mniej prowizji za znalezienie pracownika...

    Pzdr
    Piotr