PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak udokumentować wymagania konieczne ogł. do słuzby cywilnej

  • 1. Data: 2006-10-21 10:22:40
    Temat: Jak udokumentować wymagania konieczne ogł. do słuzby cywilnej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Jak udokumentować następujące sprawy uwzględnione w ogłoszeniu na jedno ze
    stanowisk w ministerstwie:

    Wymagania konieczne:
    1) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
    stanowiących tajemnicę
    państwową oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne",
    2) doświadczenie w pracy z obsługą dokumentów niejawnych,
    3) znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i wydanych na jej
    podstawie aktów wykonawczych,
    4) komunikatywność,
    5) dyspozycyjność,
    6) odporność na stres,
    7) znajomość kodeksu etyki służby cywilnej.

    Ad.1) wiadomo, po sprawdzeniu dają taką kartkę
    Ad.2) czy np. praca z danymi osobowymi , tj. w firmie gdzie jest 3000
    danych osobowych dokumentuje to ?
    Ad.3) no własnie, jak to udokumentować ?
    Ad.4,5,6) ciekawe kto wystawia papier dokumentujący komunikatywność ?
    dyspozycyjność i odporność na stres ?
    Ad.7) to też ciekawe jak to udokumentować

    bo piszą, ze niekompletne zestawy dokumentów będzie odrzucony

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 2. Data: 2006-10-21 10:28:42
    Temat: Re: Jak udokumentowaę wymagania konieczne og?. do s?uzby cywilnej
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]

    > Ad.1) wiadomo, po sprawdzeniu dają taką kartkę
    > Ad.2) czy np. praca z danymi osobowymi , tj. w firmie gdzie jest 3000

    Chodzi im o kogos, kto nie dopiero teraz zdobywa poswiadczenie
    bezpieczenstwa na potrzeby tej pracy, tylko mial je juz wczesniej i
    wykonywal wczesniej prace wymagajaca tego poswiadczenia. Dane osobowe to
    nie sa "dokumenty niejawne".

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-10-21 12:37:35
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.com.pl.i.zmienil.adso.na.askar>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Jak udokumentowaă nastćpujŕce sprawy uwzglćdnione [...]

    Jak na faceta z Warszawy, to dziwną stronę kodową sobie ustawiłeś:

    mjk
    * 22 lipca, Dzien Misia * Nowa Świecka Tradycja *
    http://www.dzienmisia.pl/
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to dla marketoidów

  • 4. Data: 2006-10-21 12:50:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Oct 2006 12:22:40 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@u...gazeta.pl> wrote:

    >Jak udokumentowaă nastćpujŕce sprawy uwzglćdnione w ogůoszeniu na jedno ze
    >stanowisk w ministerstwie:
    Wyrażaj się jaśniej - chcesz udokumentowac wymagania (temat) czy
    spelnianie wymagan?

    >Wymagania konieczne:
    >1) posiadanie poúwiadczenia bezpieczeństwa dostćpu do informacji niejawnych
    >stanowiŕcych tajemnicć
    >państwowŕ oznaczonych klauzulŕ Ąúciúle tajneˇ,
    >2) doúwiadczenie w pracy z obsůugŕ dokumentów niejawnych,
    >3) znajomoúă ustawy o ochronie informacji niejawnych i wydanych na jej
    >podstawie aktów wykonawczych,
    >
    >Ad.1) wiadomo, po sprawdzeniu dajŕ takŕ kartkć
    Nie dają, tylko wymagają żebyś miał ("posiadanie" a nie "możliwość
    ubiegania się o wydanie poświadczenia"). Żeby ją dostać wcześniej
    musiałeś pracować w instytucji która wytwarza/posiada dokumenty
    "ściśle tajne". Gdybyś znał ustawę o ochronie informacji niejawnych
    (pkt 3 wymagań) wiedziałbyś to :) Zapoznaj się z
    http://www.abw.gov.pl/Oin_bo/bez_os.htm

    "Ściśle tajne" to najwyższa klauzula na dokumentach, a wykaz
    informacji które mogą być oznaczone tą klauzulą znajdziesz w
    załączniku do ustawy http://www.iniejawna.pl/przepisy/wykaz.html

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 5. Data: 2006-10-21 18:29:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 Oct 2006 23:28:42 +1300, Immona napisał(a):

> [...]
    > bezpieczenstwa na potrzeby tej pracy, tylko mial je juz wczesniej i
    > wykonywal wczesniej prace wymagajaca tego poswiadczenia. Dane osobowe to

    zdaje się niewiele jest takich osób, a ci co są, to mają posadę w innych
    ministerstwach czy urzędach.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 6. Data: 2006-10-21 18:37:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 Oct 2006 14:50:46 +0200, WAM napisał(a):

    > Wyrażaj się jaśniej - chcesz udokumentowac wymagania (temat) czy
    > spelnianie wymagan?

    spełnienie wymagań.
    > Nie dają, tylko wymagają żebyś miał ("posiadanie"

    jeśli poprosisz to dadzą

    > a nie "możliwość
    > ubiegania się o wydanie poświadczenia").

    możliwość ma każdy, ale ABW weryfikuje na wniosek instytucji, a nie na
    wniosek osób zainteresowanych; jesli przyjdziesz prywatnie do nich i
    poprosisz o poświadczenie, to odeślą takiego klienta

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 7. Data: 2006-10-21 18:38:26
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 Oct 2006 23:28:42 +1300, Immona napisał(a):

    > Chodzi im o kogos, kto nie dopiero teraz zdobywa poswiadczenie
    > bezpieczenstwa na potrzeby tej pracy,

    inne punkty o których pisałem, jak udokumentować ???

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 8. Data: 2006-10-21 19:37:34
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Jak udokumentować następujące sprawy uwzględnione w ogłoszeniu na jedno ze
    > stanowisk w ministerstwie:
    >
    > Ad.1) wiadomo, po sprawdzeniu dają taką kartkę

    Trzeba miec Certyfikat Bezpieczenstwa. Taki certyfikat wydaje ABW
    (dawniej UOP). Wiecje znjadziesz tutaj -
    http://www.abw.gov.pl/Oin/O_Inf_IN.htm
    Jesli wczesniej nie pracowales w instytucji publicznej ktora
    potrzebowala taki dokument dla Ciebie to na starcie mozesz sobie
    odpuscic ubieganie sie o posade.

    > Ad.2) czy np. praca z danymi osobowymi , tj. w firmie gdzie jest 3000
    > danych osobowych dokumentuje to ?

    To nie ten typ dokumentow - mylisz dane osobowe z danymi niejawnymi.
    Taki typ dokumentu masz wtedy jesli w firmie gdzie pracowales istnieje
    Kancelaria Tajna.

    > Ad.3) no własnie, jak to udokumentować ?

    Jak zadzadza pytanie odnosnie jakiegos paragrafu to powinienes znac
    odpowiedz.

    > Ad.4,5,6) ciekawe kto wystawia papier dokumentujący komunikatywność ?
    > dyspozycyjność i odporność na stres ?

    To standardowe wymagania. Nie wymaga sie papieru tylko takich a nie
    innych cech charakteru/osobowych.

    > Ad.7) to też ciekawe jak to udokumentować

    jak w ad.3)

    > bo piszą, ze niekompletne zestawy dokumentów będzie odrzucony

    A prawda taka ze ze w pierwszej kolejnosci pojda ludzie z wewnatrz,
    potem z zewnatrz. W najgorszym wypadku - krewni krolika. Ten zapis jest
    takim wytrychem zeby przesiac w sposob elastyczny i bezsporny.

    --
    pzdr
    robbi

  • 9. Data: 2006-10-21 22:53:55
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > zdaje się niewiele jest takich osób, a ci co są, to mają posadę w innych
    > ministerstwach czy urzędach.

    Tak, i w tym ogloszeniu wlasnie kogos takiego szukaja. To nie jest
    najwyrazniej stanowisko "wejsciowe", tylko "awansowe" dla kogos juz
    siedzacego w danej dziedzinie.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 10. Data: 2006-10-22 12:16:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Oct 2006 20:29:39 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@u...gazeta.pl> wrote:

    >zdaje się niewiele jest takich osób, a ci co są, to mają posadę w innych
    >ministerstwach czy urzędach.
    A kto mowil ze chca zatrudnic kogos "z ulicy"?

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl