PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    From: "Koziorozec" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 00:52:51 +0200

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > A dlaczego myslisz tylko o osobach prywatnych? Nam z 1,5 roku
    > temu rabnal klienta wlasnie taki "dojezdzajacy Pan Zbyszek",
    > ktory ma sobie ilustam klientow (firm) w miescie, podjezdza do
    > nich raz na miesiac, bierze 300/m-c w czym jest zawarte ilestam
    > godzin "interwencji" w naglych przypadkach i z tego co widze to
    > ma sie dobrze. A facet tez tak pod 50 jest na oko sadzac.

    Nie wiem w jakim mieście mieszka Marek (Poznań?),
    ale czy wiesz, że to właściwie niemożliwe znaleźć teraz
    klienta-firmę na takie usługi?
    Zobacz jaka jest konkurencja! Ci, którzy to robią nie
    obchodzą się bez samochodu i do tego bardzo często
    mają takie umowy z firmami na zasadzie znajomości
    z odpowiednimi osobami (firmy państwowe, instytucje).
    Istnieje niesamowita konkurencja cenowa, a w końcu
    z 'wolontariatu' ;)) nie da się opłacać składek ZUS
    i jak długo można jeść światło z lodówki ;))

    Wiesz, jak ktoś startuje do oferty na oprogramowanie
    serwisu w php ('prosty' CMS), a jakiś koleś mówi, że
    zrobi to za 30 zł?!! Nawet instalacja 'gotowca' musi kosztować.
    Instalacje oprogramowania wykonywane prywatnie są jeszcze
    tańsze.
    Udzielałam kiedyś korepetycji za 30-35 zeta za godzinę,
    ale przebiły mnie osoby, które oferowały 10 zł za godzinę
    - co już dla mnie nie było opłacalne, tak samo jak przepisywanie
    i adiustacja tekstu za 1 zł za kartkę A4 - w wydrukiem (studenci).

    > ..tylko nie czekaj az sie sami zglosza, bo oni zazwyczaj nie
    > maja bladego pojecia ze jestes im potrzebny :) Nalezy do nich
    > podejsc, porozmawiac, dowiedziec sie co maja i co jak im dziala
    > i pokazac najlepiej od reki (o ile sie da) ze moze im dzialac
    > znacznie lepiej jak Ty sie tym zajmiesz. Zwykle skutkuje.

    Spróbuj wejść od takiej firmy prywatnej, usiąść przy ich
    kompie. A potem jak coś za miesiąc im padnie, to gwarantuję
    Ci, że będzie na Ciebie (ludzie nie mają o tym pojęcia).

    > No to zastanow sie nad spolka -- Ty plus jakis handlowiec.

    Tak. Może niech się ogłaszają, że mają super pracę - rozsyłanie
    e-mail czy jakichś raportów ;>>

    > Ja tez nie potrafie sprzedac czegos, co nie istnieje :))) Za to
    > sprzedawanie tego, co istnieje i przynosi wymierne korzysci to
    > zazwyczaj czysta przyjemnosc ;)

    Tylko trzeba znaleźć kogoś kto to kupi.
    I nawet jeśli ktoś nie wie, że jest to mu 'niezbędne' ;)),
    to pamiętaj, że Polacy są nieufni i nie lubią być nagabywani.

    > zapewniam Cie ze jak juz bedziesz mial ze 2-3 stalych
    > klientow, pieniadze na konto regularnie zaczna splywac

    2-3 klientów po 300 zł miesięcznie to jest 900 zł.
    To ma wystarczyć na ZUS, podatki, koszty dojazdów samochodem
    i inne? I jeszcze z tego pensja?

    --
    Koziorozec