PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-24 08:07:51
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciej Koziński [Wed, 24 Aug 2005 09:40:31 +0200]:

    > Bo za studenta do 26 roku życia nie zapłaci składek ZUS

    Ano wlasnie, nizej to bardzo ladnie rozwijasz. Nie chodzi tu
    zreszta o same skladki ZUS, tylko ogolnie o oplacalnosc walenia
    w komara z armaty -- to jest praca na poziomie studenta, wiec
    studenta sie do tego bierze. On na tym skorzysta i ja. Na tym,
    ze wezme takiego Marka nie skorzystam ani ja, ani on.

    Kira