PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-19 09:55:14
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:67da.0000076a.4305a847@newsgate.onet.pl...

    > To jest to ogłoszenie, a co do wymagań, to ktoś, kto wie cokolwiek o
    > programowaniu pod Win32 bez problemów robi to wszystko.

    no to było napisać, ze szukasz kogoś kto wie cokolwiek

    > Co do studentów, to nie mam awersji do zatrudniania ich (wszak i koszty
    ZUS
    > niższe), a sam wiem jak to jest ze znalezieniem dobrej pracy będąc
    studentem.

    > Ogłoszenie już nieaktualne, w końcu przestałem marnować czas i w ciągu
    kilku dni
    > napisałem całość sam(a w zasadzie już kończę i za 2-3 dni będzie po
    sprawie), a
    > było kilka stówek (i to nie 2) do wyjęcia.

    kilka to znaczy < 10, za miesiac pracy - potwierdziłeś moją opinię o
    szukaniu jelenia, sorry Winnetou

    > Ja się nie rozwodzę tu nad tym jak kto komu i za co w Polsce płaci, ale
    nad
    > konkretnym przypadkiem.
    >
    > Nawet z dyskusji w tym wątku widać, że ludzie chcieliby dostawać 10 tys.
    zł za
    > to że znają PHP i MySQL, a jak coś więcej to już nie bardzo.
    > Ja sam doskonale znam Programowanie w Windows (Delphi, VC++, .Net) i
    unixie
    > (Shell, C) , nieźle Javę, doskonale bazy Oracle (certyfikat OCP), MSSQL
    (MCDBA),
    > PostgreSQLi itp. Pogramowanie webowe PHP, ASP.

    no ale ogłoszenie napisałeś takie jakbyś szukał specjalisty w konkretnej
    dziedzinie, a nie osoby która zna wszystko po łebkach

    > To tyle z zakresu programowania. Nie uważam, że wymagam dużo, ale projekt
    jest
    > krótki i to jest raczej strategia "buy competence" niż "build competence".

    raczej buy incompetence

    > Dziwi mnie wszak brak odzewu, gdyż ze swoich lat studenckich pamiętam, że
    od 2
    > roku zawsze coś dla kogoś robiłem (studia dzienne na politechnice + drugi
    > fakultet zaoczne na AE) i jakoś mi się chciało.
    > No cóż rynek jest taki, jaki jest.

    ludzie po prostu wzieli do siebie wielokrotnie publikowane na tej grupie
    apele o niegodzenie się na zaniżone stawki ;)