PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    From: "Robert" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: 19 Aug 2005 11:37:12 +0200

    > "Robert" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > absolwentów.

    > prostej
    >
    > Delphi 7 , COM ,ADO, MSSQL 2000 - to jest to ogłoszenie?
    > No to ja tam nigdzie nie widzę że to ma być prosta praca, za to duże
    > wymagania + 'chętnie widzani studenci' sugeruje szukanie jelenia ;)
    > Po porstu źle sformuowałeś ogłoszenie i tyle.
    >
    > Praca mogła być wykonywana zdalnie, więc nie ma
    >
    > koszty podróży oczywiście zwracasz?
    >
    > btw. ogłoszenie nadal aktualne?

    To jest to ogłoszenie, a co do wymagań, to ktoś, kto wie cokolwiek o
    programowaniu pod Win32 bez problemów robi to wszystko.
    Co do studentów, to nie mam awersji do zatrudniania ich (wszak i koszty ZUS
    niższe), a sam wiem jak to jest ze znalezieniem dobrej pracy będąc studentem.

    Ogłoszenie już nieaktualne, w końcu przestałem marnować czas i w ciągu kilku dni
    napisałem całość sam(a w zasadzie już kończę i za 2-3 dni będzie po sprawie), a
    było kilka stówek (i to nie 2) do wyjęcia.

    Ja się nie rozwodzę tu nad tym jak kto komu i za co w Polsce płaci, ale nad
    konkretnym przypadkiem.

    Nawet z dyskusji w tym wątku widać, że ludzie chcieliby dostawać 10 tys. zł za
    to że znają PHP i MySQL, a jak coś więcej to już nie bardzo.
    Ja sam doskonale znam Programowanie w Windows (Delphi, VC++, .Net) i unixie
    (Shell, C) , nieźle Javę, doskonale bazy Oracle (certyfikat OCP), MSSQL (MCDBA),
    PostgreSQLi itp. Pogramowanie webowe PHP, ASP.
    To tyle z zakresu programowania. Nie uważam, że wymagam dużo, ale projekt jest
    krótki i to jest raczej strategia "buy competence" niż "build competence".

    Dziwi mnie wszak brak odzewu, gdyż ze swoich lat studenckich pamiętam, że od 2
    roku zawsze coś dla kogoś robiłem (studia dzienne na politechnice + drugi
    fakultet zaoczne na AE) i jakoś mi się chciało.
    No cóż rynek jest taki, jaki jest.

    Pozdr,