PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-19 09:08:19
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: lynx <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciek Sobczyk napisał:

    > Jest różnie. Wśród absolwentów panuje przekonanie, że po ukończeniu studiów
    > należy im się świetna robota i za duże pieniądze.

    No jasne niech po 5 latach studiów pracuję za 800 zł w Galerii mokotów
    jako sprzedawca hot-dogów.Przecież te 5 lat studiów to takie długie
    wakacje, nic się przecież nie robi, każdy chla, na egzaminach piateczki
    same wpadaja ot tak za uśmiech po prostu ;p - chyba człowiek po ty;lu
    latach nauki ma wyższe wymagania niż ktoś z licencjatem czy po szkole
    średniej ?

    I pewnie dlatego zrobili coś takiego że w pierwszej pracy (absolwent)
    otrzymuje 80% wynagrodzenia - "bardzo dobre rozwiązanie" :> niech wogóle
    się cieszy że ktoś chce mu dac prace hehe

    Jeżeli absolwent wyższej uczelni pracuję na stanowisku na którym bez
    przeszkód może pracować abiturient liceum to ja przepraszam ale coś tu
    jest nie tak. Duże pieniądze to sprawa względna i zależy od osoby,
    miasta etc.

    > Później życie weryfikuje
    > oczekiwania i, jak napisał ktoś w tej dyskusji, zaczyna się płacz, że nie ma
    > pracy.

    i fruuu na całego za granice, walić prace w Polsce za psią kase, tak trzymać

    > Przypuszczam, że na "bezrobocie" w poważnym stopniu wpływa właśnie ten
    > dysonans pomiędzy oczekiwaniami kandydatów a ich faktycznymi kompetencjami.

    nie zapomnij również o "wspaniałych pracodawcach" którzy również
    przykładają do tego rączkę

    --
    lynx