PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Date: Sun, 18 May 2003 18:04:57 +0000 (UTC)

    W artykule <b...@c...pl> Carrie napisał(a):

    > Tyle że nie dla każdego praca to tylko ilość złotówek, jakie za nią
    > dostanie.

    A co? Bo ja szczerze mówiac zapi*alam w pracy tylko dla pieniędzy mimo
    tego, że pracę mam bardzo OK. Podobnie wszyscy moi znajomi. Dla
    przyjemności robię inne rzeczy, żegluję, czytam ksiażki, uprawiam
    intymne kontakty z kobietami... ;)

    No chyba, że upatrujesz przyjemność w wyścigu szczurków...

    BTW - znajomy pracodawca wstępną selekcję kandydatów do roboty prowadzi
    zadając im pytanie, co jest ich główną motywacją do pracy. Odsiewa
    tych, którzy strzelają farmazonami typu 'własny rozwój', 'sprawdzenie
    samego siebie' itp. Pracownik wg niego ma zasuwać za pieniądze i to ma
    go motywować, bo praca to jest wykonywanie czegoś dla pracodawcy w zamian
    za forsę, a nie sprawdzanie samego siebie. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki