PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szybko zmienic pracodawce? › Re: Jak szybko zmienic pracodawce?
  • Data: 2004-07-18 21:32:36
    Temat: Re: Jak szybko zmienic pracodawce?
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cdej0p$gqh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Zatrudniona jestem w Spolce Cywilnej (2 wlascicieli i 2 sklepy).
    > Spolka sie rozpada.
    >
    > Po interwencji bieglego sklep w ktorym pracuje przypadl wlascicielowi u
    > ktorego nie chcialabym pracowac.
    >
    > Wolalabym pracowac u drugiego, ktory chcialby mnie zatrudnic.
    > Jak rozwiazac umowe bez okresu wypowiedzenia i bez porozumienia stron
    > (pracodawca nie chce sie zgodzic na rozwiazanie za porozumieniem stron).
    >
    > Czy istnieje jakis sposob?

    Tak, tak zwany sposób kamikadze:), ale do żeczy, porozmawiaj z tym szefem u
    którego chcesz pracować, skoro chce Cię przyjąć, powiedz mu otwarcie że
    najnormalniej w świecie rzucisz pracę u jego wpólnika jak on zapewni Ci
    zatrudnienie.
    Pamiętaj tylko że jeśli dojdzie do tego a ten który chce jak na razie Cię
    zatrudnić odmówi Ci to zostajesz "na lodzie".
    Warto więc odrazu podpisać z "lepszym" szefem umowę o pracę tak abyś była
    pewna pracy.

    Jest jeszcze problem ze świdectwem pracy jakbyś pożuciła pracę, ale ten
    "lepszy" szef powinien napisac Ci bez problemu, w końcu to była spółka i ma
    on do tego prawo.

    pzdr.
    Artur