PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy...? › Re: Jak szukac pracy...?
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukac pracy...?
    Date: Fri, 9 Jul 2004 17:59:03 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    MarcinS w news:40EE9D28.28AA53C3@Sos.pl napisał(a):

    Troche "pomanipuluje" Twoja wypowiedzia, moge? :-)

    > Jaka duma? (...) to jest ponizanie sie - dla czlowieka z magistrem.

    No wlasnie taka ;-)

    > Uczylem sie, uczciwie skonczylem studia, wiec po co mam
    > pracowac na budowie (mowa o fizycznej)?

    Nie zrozumielismy sie. Czlowiek studiuje po to, aby nie zapierdzielac
    mlotem pneumatycznym, czy tak? Jednak wyksztalcenie nie gwarantuje
    zatrudnienia - ono zwieksza szanse. Jesli magister ma mozliwosc podjecia
    odpowiedniej pracy to super - no chyba, ze ma taka fantazje, aby posmigac
    walcem ;-) Co w sytuacji gdy takiej mozliwosci nie ma? Umiera z glodu, bo
    nie po to sie ksztalcil, aby pracowac na budowie? Dla mnie jest to oznaka
    glupoty, a wyzsze wyksztalcenie glupote (przynajmniej teoretycznie)
    wyklucza :-)

    Pytasz po co masz pracowac fizycznie... ja Cie zmuszac nie bede :-) Jesli
    masz mozliwosc pracowac glowa to ja sie bardzo ciesze, ze mozesz robic to
    co lubisz. Jesli takiej mozliwosci nie masz to tez nie pytaj mnie po co
    masz pracowac fizycznie - zapytaj o to samego siebie :-) Ewentualnie dzieci
    jesli masz jakies na utrzymaniu.

    > Z tym 2 zgadzam sie.

    Tak to przyciales, ze pewnosci nie mam... duma ponad wszystko jednak? :-)

    --
    pozdrawiam
    Greg