PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy...? › Re: Jak szukac pracy...?
  • Data: 2004-07-09 15:49:23
    Temat: Re: Jak szukac pracy...?
    Od: "andrzej" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinS" <M...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:40EE9CB2.FA217A6F@Sos.pl...

    > Taki argument, ze nie masz kontrargumentu?

    A o czym tu dyskutować? Głupote powiedziałeś i zamiast się schować ze wstydu
    to jeszcze podskakujesz.
    Za "Polski ludowej" widziałem raz takiego ślusarza, który po zasypaniu
    zakładu śniegiem nie chciał iść do odśnieżania, bo był jak twierdził, zbyt
    drogim pracownikiem.
    Twoja cena na rynku może być zupełnie niezależna od wielkości twojej
    inwestycji.
    Nikogo nie obchodzi ile i gdzie się uczyłeś.
    Jak źle trafiłeś z kierunkiem i nie umiesz nic potrzebnego do jedz trawe jak
    ci sie nie chce robić.

    andrzej