PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy? › Re: Jak szukać pracy?
    From: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukać pracy?
    Date: Sat, 12 Jan 2002 13:00:30 +0100

    > Po raz kolejny widzę MM na "dyskusjach" i po raz kolejny marudzisz,
    narzekasz,
    > komentujesz, jątrzysz, zamiast odpowiedzieć na temat :( komuś kto
    potrzebuje
    > rady........

    Alez daje rade: zamiast narzekac - wlasnie - ze inni maja prace, a ja nie,
    bo oni maja znajomosci, a ja nie, wiec nie znajde pracy, wiec nie bede
    szukac, wiec zamiast narzekac, i przede wszystkim zamiast nastawiac sie na
    bezczynnosc i beznadzieje, trzeba po prostu szukac.

    Odpowiadam dokladnie na temat: na pewno niczego nie znajdzie osoba, ktora
    zabiera sie za szukanie z nastawieniem, ze i tak nie znajdzie ! A takie
    wlasnie nastawienie wylania sie z postow mowiacych o koniecznosci posiadania
    znajomosci czy zaplacenia lapowki by znalezc prace.

    Podkreslam: nie twierdze, ze tak nie jest, ale na pewno nie jest tak w 100 %
    przypadkow, zas nastawianie sie z gory na porazke bardzo zwieksza szanse, ze
    ona rzeczywiscie nastapi.

    Powyzsze juz pisalem. Wydaje mi sie, ze to lepsza porada, niz zrzedzenie, ze
    bez znajomosci nic sie nie znajdzie. Naprawde chce sie rzygac ....
    MM