PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szuka pracy nauczyciel › Re: Jak szuka pracy nauczyciel
  • Data: 2006-10-29 15:50:46
    Temat: Re: Jak szuka pracy nauczyciel
    Od: "vertret" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:ei2hji$3sh$1@inews.gazeta.pl...

    > wprawdzie humanistą nie jestem, ale mam w sobie tyle człowieczeństwa ze się
    > wprst zapytam - to tylko taki niewinny żart z twojej strony?????

    Matematyka to nie żart. Jak jest ileś bezrobotnych i częśc z nich umiera to
    oczywiste jest, że bezrobocie spadnie, ale proszę zauważyc, że to nie są moje
    pomysły na likwidacje bezrobocia.
    Takie rozwiązanie przyszło do głowy komuś innemu, kto zna tylko dwie postawy
    zawodowe godne człowieka pracy i członka związku zawodowego: etat (nie ważne czy
    komukolwiek potrzebny), albo śmierć.

    --
    vertret