PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szuka pracy nauczyciel › Re: Jak szuka pracy nauczyciel
  • Data: 2010-01-10 19:11:03
    Temat: Re: Jak szuka pracy nauczyciel
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Jan 2010 11:52:42 +0000 (UTC), "dagi233"
    <mokrzycka@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:

    >może głupie pytanie, ale i tak je zadam :) jeżeli w zespole szkół w moim mieście
    jest aż 5 typów szkół pod kierownictwem tego samego dyrektora, ale mi nie zależy na
    zostaniu nauczycielem w żadnym konkretnym, tylko obojętnie w którym, to czy podanie
    wystarczy zaadresować do \"dyrektora zespołu szkół nr... w....\" czy trzeba pisać 5
    osobnych?
    Obys cudze dzieci uczyl(a)!

    WAM
    --
    Kupię mieszkanie w budynku z cegły - Szczecin w SM DĄB,
    ulice: Beżowa, Romantyczna, Gwarna, Swojska, Nad Rudzianka,