PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedac długopis? › Re: Jak sprzedac długopis?
  • Data: 2003-05-21 22:56:47
    Temat: Re: Jak sprzedac długopis?
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj spokój, ci, którzy przeprowadzają tak idiotyczną rekrutację, powinni
    na
    > zakończenie naszej nieudanej próby sprzedać długopis nam. Ciekawe, czy
    > kupimy ;)
    > Pozdrawiam serdecznie
    > Irkanis

    No ja bym tak sprzedał:

    B - Hipoteza
    A (czyli ja sprzedający)- Proszę Kupić ten długopis.
    B (ten co nas testuje) - Ale ja już mam długopis.
    A- jak ma pan/i na imie ?
    B - Marek
    A - widzi pan tego dobrze zbudowanego faceta w dresie z kijem basebollowym ?
    B- tak widze
    A - to jest Zdzisiu, chce pan go poznać ?
    B- Nie, niebardzo
    A - Zdzisiu! Ten Pan powiedział, że masz brzydki dres i że nie chce Twojego
    długopisu.
    B- poprosze cały zestaw tych długopisów.

    To tyle, moja wersja jest taka.