PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie ubrac na rozmowe? › Re: Jak sie ubrac na rozmowe?
  • Data: 2003-03-06 10:07:46
    Temat: Re: Jak sie ubrac na rozmowe?
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego napisał "zboczonego" informatyka. To jasne, że normalny informatyk
    > nie przychodzi do roboty pod krawatem

    Mnie zawsze wydawalo sie, ze na rozmowe o prace trzeba ZAWSZE przyjsc w
    garniturze. Jest tylko jeden problem - kiedy pracujesz, normalne przylazisz
    luznie do pracy, zaczynasz szukac roboty jesli przez lata nie przylaziles w
    gajerze i wlasnie akurat dzis przyszedles to jest to mocno podejrzane... a
    czesto - lepiej zeby szef nie wiedzial, ze szukasz pracy.

    Z drugiej strony - kiedys dawno temu dostalem prace, bo jako jedyny nie
    przyszedlem w garniturze. :)
    Jesli nie gajer to dyskrecja i schludnosc. Ja np. mam na taka okazje ciemne
    sztruksy i bawelniany czarny golf. I jest ok.

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek